چهارشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران اعلام کرد؛

تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت

زندوکیلی

علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان تهران گفت: پس از برگزاری جلسه هم افزایی مسئولان بانک تجارت با اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران تمام دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت تبدیل به رسانه این جشنواره شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، علیرضا زندوکیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران درباره نحوه اطلاع‌رسانی و تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بیان کرد: در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی، پس از برگزاری جلسه هم‌افزایی تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی بین اداره‌کل کتابخانه های عمومی استان تهران و بانک تجارت، تمام دستگاه‌های خودپرداز اقدام به تبلیغات جشنواره کردند.

تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت

صفحه دستگاه‌های خودپرداز قوی‌ترین رسانه برای اطلاع‌رسانی

زندوکیلی عنوان کرد: صفحه دستگاه‌های خودپرداز یا ATM یکی از مؤثرترین و قوی‌ترین رسانه‌ها برای اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی است که روزانه میلیون‌ها نفر از آنها استفاده می‌کنند. به همین منظور پس از برگزاری اولین جلسه با حضور همکاران اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران و دریافت محتوای پوستر دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی؛ تمام دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت تبدیل به رسانه این جشنواره شدند.

وی افزود: علاوه بر دستگاه‌های خودپرداز، تلویزیون‌های درون شعبه‌ای نیز به تبلیغات جشنواره کتابخوانی رضوی اختصاص یافت.

تبلیغات دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی در دستگاه‌های خودپرداز بانک تجارت

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
2 + 6 =